Bezkres

Bezkres

Bezkres
Otwórz obrazek

Bezkres

Otwórz obrazek

Bezkres to niezwykle złożona i wielowymiarowa rzeczywistość, składająca się z niezliczonych płaszczyzn, sfer oraz Aurelonu. Jest to miejsce, w którym każda płaszczyzna rządzi się swoimi unikalnymi prawami natury, fizyki oraz magii. Na samym środku Bezkresu znajduje się Międzyświat, który otoczony jest Aurelonem. Wszystkie inne płaszczyzny i ich sfery, znajdujące się wokół Aurelonu, zwane są zewnętrznymi płaszczyznami.

Struktura Bezkresu

Bezkres składa się z trzech głównych elementów:

Międzyświat

Znajdujący się w samym centrum Bezkresu, jest to płaszczyzna, która jako jedyna jest połączona ze wszystkimi innymi płaszczyznami i jest ich odbiciem. Międzyświat można porównać do zwierciadła, które odbija w sobie wszystko, co się przed nim postawi. Jest to płaszczyzna duchowa, gdzie fizyczne cechy nie mają znaczenia, a wszystko jest odzwierciedleniem innych płaszczyzn.

Dowiedz się więcej na ten temat, czytając poniższą stronę:

Międzyświat
Angvalion Book

Aurelon

Otaczający Międzyświat, Aurelon jest strukturą pełniącą rolę bariery i przesiewacza informacji trafiających do Międzyświata. Aurelon sprawdza, czy dany obiekt spełnia kryteria niezbędne do przekroczenia sita i dostania się do Międzyświata. Jest również sposobem poruszania się między zewnętrznymi płaszczyznami.

Dowiedz się więcej na ten temat, czytając poniższą stronę:

Aurelon
Angvalion Book

Zewnętrzne płaszczyzny i sfery

Wszystkie inne płaszczyzny i ich sfery znajdują się wokół Aurelonu. Zewnętrzne płaszczyzny mogą mieć swoje unikalne zasady natury, fizyki oraz magii. Są materialne i niematerialne, zamieszkane przez różnorodne istoty, od potężnych bytów po prymitywne rasy i unikatowe stworzenia.

Dowiedz się więcej na ten temat, czytając poniższą stronę:

Płaszczyzna
Angvalion Book

Charakterystyka Płaszczyzn

Każda płaszczyzna w Bezkresie ma swoje unikalne zasady natury, fizyki oraz magii. Istnieją płaszczyzny, w których magia nie istnieje, oraz takie, gdzie jest wszechobecna. Zamieszkują je różnorodne istoty, przystosowane do tamtejszych warunków. Podróże między płaszczyznami są rzadkie, ale możliwe, a każda z nich może zawierać mniejsze sfery, które są częścią większej płaszczyzny.

Międzyświat

Międzyświat jest wyjątkową płaszczyzną duchową, która jako jedyna jest połączona ze wszystkimi innymi płaszczyznami w Bezkresie. Jego natura jest odmienna od innych płaszczyzn, ponieważ wszystko, co istnieje w Międzyświecie, jest odbiciem innych rzeczywistości. Można go porównać do zwierciadła, które odbija w sobie wszystko, co się przed nim postawi. Międzyświat jest miejscem, które spaja całe uniwersum i jest kluczowym elementem w zrozumieniu struktury Bezkresu.

Dowiedz się więcej na ten temat, czytając poniższą stronę:

Międzyświat
Angvalion Book

Aurelon

Aurelon jest strukturą otaczającą Międzyświat, pełniącą rolę bariery i przesiewacza informacji. Nazwa ta w języku Lomiis Elaíni oznacza “sito” i doskonale oddaje jego funkcję. Aurelon sprawdza, czy dany obiekt spełnia kryteria niezbędne do przekroczenia sita i dostania się do Międzyświata. Jest również sposobem poruszania się między zewnętrznymi płaszczyznami. Aurelon przechowuje informacje o stanie danej istoty w płaszczyznach oraz o tym, z jakiej płaszczyzny pochodzi.

Dowiedz się więcej na ten temat, czytając poniższą stronę:

Aurelon
Angvalion Book

Podróżowanie między płaszczyznami

Podróżowanie między płaszczyznami jest skomplikowane i niebezpieczne, ponieważ Bezkres i Aurelon nie zostały stworzone z myślą o swobodnym przemieszczaniu się istot między nimi. Teoretycznie Aurelon nie pozwala na podróżowanie między płaszczyznami, lecz istnieją techniki magiczne mające na celu oszukanie Aurelonu. Podróżujący muszą dostarczyć do Aurelonu Sygnaturę Ducha, która określa ich cel i przechowuje informacje o ich stanie oraz pochodzeniu. W przypadku nieudanej próby przejścia do Międzyświata, Aurelon umieszcza istotę na jednej z zewnętrznych płaszczyzn, posiłkując się jej Sygnaturą Ducha. Podróże te często prowadzą do poważnych konsekwencji fizycznych i duchowych, a każda zmiana płaszczyzny niesie za sobą ogromne ryzyko.

Dowiedz się więcej na ten temat, czytając poniższą stronę:

Podróżowanie między płaszczyznami
Angvalion Book

Płaszczyzny Bezkresu

  • Äadra
  • Angvalion
  • Inis Minesan
  • Międzyświat
  • Pandora