Czarna Magia
Rodzina Magii
zapis dziejów w toku
Archiwista nie zdążył jeszcze dopracować tej sekcji do perfekcji, dlatego może być ona niepełna, a niektóre informacje mogą się zmienić z czasem.
Nekromancja
Czarna Magia
Rodzina Magii
Nekromancja to dziedzina
Zasady Działania
Nekromancja działa poprzez wykorzystanie energii magicznej do ożywiania martwych ciał. Magowie nekromancji posługują się skomplikowanymi formułami zaklęć i rytuałami, które przenikają martwe tkanki, przywracając im nienaturalne życie. Proces ten jest inwazyjny i wymaga precyzyjnej wiedzy z zakresu anatomii i biologii. Zielone światło, które towarzyszy rzucaniu zaklęć, symbolizuje energię magiczną wnikającą w ciało, aktywując martwe tkanki.
Charakterystyka
Nekromancja jest niezwykle wszechstronną i potężną dziedziną magii, która pozwala magom na tworzenie armii nieumarłych służących różnym celom. Nekromanci mogą kontrolować nieumarłych, wzmacniać ich zdolności bojowe oraz przeprowadzać zaawansowane rytuały wskrzeszenia. Mimo swoich zalet, nekromancja jest otoczona mroczną aurą i powszechnie uważana za moralnie wątpliwą.
Wygląd Zaklęć
Zaklęcia nekromancji objawiają się intensywnym, jaskrawym zielonym światłem, które przenika ciało ożywianych zwłok. Proces ożywiania jest makabryczny i przerażający – martwe tkanki poruszają się, skręcają i zmieniają, wydając przy tym odgłosy pękających kości i rozrywanych mięśni. Zielone światło tworzy nienaturalną, budzącą grozę aurę wokół ożywianych istot.
Praktyki i Zaklęcia
todo
Zastosowanie
Ze względu na swoją mroczną naturę i zakaz w większości cywilizowanego świata, nekromancja jest praktykowana głównie w tajemnicy. Nekromanci tworzą ukryte laboratoria, cmentarze i krypty, gdzie mogą eksperymentować bez przeszkód. W czasach wojny nekromancja może być używana do tworzenia armii nieumarłych, które sieją spustoszenie w szeregach wroga. W niektórych odizolowanych społecznościach nekromanci mogą być tolerowani, a nawet cenieni za swoje umiejętności w ożywianiu zmarłych przodków czy strażników.
Historia
Według
Nazariy stał się pierwszym Lichem i zaczął przekazywać swoją wiedzę innym, tworząc pierwszych nekromantów. Po jego śmierci nekromanci podzielili się na dwie walczące grupy –
Choć autentyczność tej historii jest niepewna, wiadomo, że nekromancja powstała w Vuldarze. Opowieść ta jest kluczową częścią tradycji nekromantycznych, ukazując mroczne korzenie tej magii.
Dowiedz się więcej na ten temat, czytając poniższą stronę:
Necronomicon I: Tragedia KazimiraZnani Użytkownicy
- Balthasar var Faqua
- Nekrokról
Ryzyka i Ograniczenia
Nekromancja niesie ze sobą wiele zagrożeń i ograniczeń. Ożywione zwłoki mogą roznosić liczne choroby, niebezpieczne dla żywych. Jednym z przykładów epidemii wywołanych przez nieumarłych jest
Necronomicon
Necronomicon to prastara księga nekromantów, która stanowi niezwykle cenny artefakt wśród praktyków tej mrocznej sztuki. Spisana w wielu językach, księga ta jest przekazywana z rąk do rąk od mistrza do ucznia, a każdy nekromanta dodaje do niej swoje przemyślenia i dzieli się wiedzą. Języki, w których spisana jest Necronomicon, obejmują arauleński, aspiński, hintervoldzki, hushawajski, kalladański oraz vuldarski. Charakter pisma różni się w zależności od wpisu, co wskazuje na jej bogatą historię i liczne przekazania.
Necronomicon zawiera wpisy pochodzące głównie z Vuldaru, gdzie księga została pierwotnie utworzona. Jest to miejsce, gdzie sztuka nekromancji jest szczególnie rozwinięta i szanowana. Księga jest symbolem wiedzy i doświadczenia, gromadzonymi przez pokolenia nekromantów. Istnieje wiele kopii Necronomicon, ale większość z nich jest sukcesywnie niszczona, aby utrzymać tajemnice nekromancji z dala od niepowołanych rąk. Oryginał pozostaje bezcennym skarbem, krążącym w ukryciu wśród adeptów nekromancji.
Biblioteka
Necronomicon I: Tragedia Kazimira Necronomicon II: Techniki Nekromancji Necronomicon III: Spis Plugastw Necronomicon IV: Kult Martwej Ręki Necronomicon V: Cesarstwo Nazaira Necronomicon VI: Tarasha i Czarny Krąg Necronomicon VII: Trupia Mgła
Ciekawostki
Historia powstania nekromancji jest inspirowana opowieścią Sheev'a Palpatine'a o Darth Plagueis'ie z serii Gwiezdne Wojny.